Tuesday, July 25, 2017

Underwear - 2




Det finns gånger det krånglar från start. Jag vet inte hur mycket som gått snett denna gång. Förmodligen har jag slarvat lite. Sen hoppade stygnplåten loss och jag fick ingen ordning på det. Skruvade loss och gjorde rent, på igen men nånting var galet. Skruva upp igen fick för mig att prova att sänka och höja matartänderna. Nu gick det bättre nåt glapp hade det blivit. Men nu går det bra och trosorna ser ut att bli riktigt fina.

There are times it goes wrong from the start. I don't know how much has gone wrong this time. Probably I have taken some shortcuts. Then the needle plate jumped off and I couldn’t get it right. Cleaned the area but something was amiss. Unscrew again tried to lower and raise the feed dogs. Now it was OK, somehow the feed dogs must have got stuck or something. Then everything went like a charm and the panties looks to be really nice.
Det är en Bastrosa från LG Sömnad. Har flera mönster därifrån och de är bra. Jag laddade ner ett annat fritt mönster häromdagen men det såg så stort ut så jag väntar nog ett tag med det.




It is a “Basich panty pattern for 2 way stretch from LG Sömnad”. I have multiple patterns from there and they are good. I downloaded another free pattern the other day but it looked so big, so I did not try it. Might do it later – I’ll see.

Trosan är färdig. Jag är väldigt nöjd. Jag är supernöjd med tyget.
The panties are finished. I'm very happy how they turned out. I am also very pleased with the fabric.

Ett broderi i form av en fjäril får pryda den som en dekoration på ena sidan. Är väldigt nöjd med denna också.

An embroidery in the shape of a butterfly as a decoration on one side. I am very happy with this as well.

Facts about designs/fabrics etc:
Pattern: Basmönster till  trosa i 2 vägs stretch  from LG SÖMNAD
Designs  fruBlomgren WHIMSICAL DOODLESFLIES

No comments:

Post a Comment