Sunday, August 20, 2017

Other things to do on a rainy day – winding bobbins

I går morse regnade det jättemycket, men idag ser det faktiskt riktigt fint ut. Utanför min dörr till syrummet så har en liten solros växt upp bland sten och grus. Från början var jag tveksam om den skulle klara sig, men den har växt och växt och i morse var den utslagen.
Yesterday morning, it rained a lot, but today it looks like it’s going to be a nice day. Outside my door to the sewing room there is a small sunflower crop up among the stone and gravel. From the beginning I was hesitant about whether it would survive, but it has grown and grown and this morning it was like this.
Nu ska ni få ett annat tips på vad ni kan göra en regnig dag. Jag använder både färdigspolade och egenspolade bobbins. När de är tomma lägger jag dem i en burk och sedan en regnig dag så sätter jag mig ner och spolar dem. Men min lilla borrmaskin. Ett lagom roligt jobb men skönt när det är klart 😊.




Now you’ll get another tips on what you can do on a rainy day. I use both pre-wound and self-wound bobbins. When they are empty, I put them in a jar and then on a rainy day I sit down and wind them. With my little electric drill. A moderately fun job but nice when it's done😊.



Det blev både beigea, vita och svarta bobbins. Nu ska de bara spännas upp i en plastbinder ni vet de där spiralerna man sätter i hålade papper. Det var ett tips jag läste om på Facebook. Tror att det kan vara riktigt bra.
It became both beige, white and black bobbins. Now, they are just to be put in a plastic binder, you know the spiral ones where you put in the perforated paper. It was a tip I read about on Facebook. I think it could be really good.

No comments:

Post a Comment