Tuesday, September 12, 2017

Patched skirt

I somras köpte jag denna härliga kjol på rea – det blev en del inköp men å andra sidan så fick jag väldigt mycket för pengarna. I morse föll ögonen på ett av de tygmärken jag broderade för ett tag sedan och då tänkte jag varför inte stryka fast det temporärt på kjolen.
Last summer I bought this lovely skirt on sale – it was one of many purchases but on the other hand, I got a great deal for the money. This morning, the eyes fell on one of the patches I embroidered a while ago and then I thought why not glue it temporarily on the skirt.

Det gjorde jag och det var en liten kul detalj som jag faktiskt fick lite kommentarer om 😊
I did and it was a little fun detail that I actually got some comments on😊
Här kan ni se hur jag fäster märken temporärt. Detta märke tog jag väldigt lite limstift på så det gick bra att ta bort utan att blöta kjolen.
Here you can see how I attach patches temporarily. This brand, I took very little glue stick on so it was easy to remove without wetting the skirt.

Designs: Patch from fruBlomgren

No comments:

Post a Comment