Saturday, September 2, 2017

You are in my heart - 1

Hjärta=kärlek=tycka om=Jul. Ja det finns hur många jämförelser som helt. Just Jul är ju väldigt förknippat med hjärtan så det kändes väldigt lockade men ändå inte att börja sy för denna Julkollektion. Jag var och köpte på mig lite linnetyg i olika färger på IKEA. Men varför inte prova att sy i andra färger så att det inte blir så jullikt? Silver och rosa kan väl bli lite så där lagom romantiskt?
Hearts = love = like = Christmas. Yes there are so many comparisons. Just Christmas is of course very associated with hearts so it felt very tempting but still will not to start sewing with this Christmas collection. I was at IKEA and bought me some linen fabric in different colors. But why not try to sew it in other colors so that it does not become so Christmassy? Silver and pink can be a bit romantic?
Jag kommer att sy det här hjärtat på samma sätt som jag sydde mina fristående tygmärken. En alldeles utmärkt metod.
I will sew this heart in the same way that I sewed my standalone patches. A perfectly good method.
Sen visade jag er en trådrulle häromdagen och den använde jag till ansikte och händer. Perfekt färg – lagom beige, lagom aprikos, lagom gul och lagom rosa – och lagom matt. Detta är i mitt tycke ett utmärkt alternativ till ansiktsfärg och tråd.

Then I showed you a spool of thread the other day and that one I used to the face and hands. Perfect color – right beige, right apricot, right yellow and right pink – and just right matt. This is in my opinion an excellent alternative for a face color and thread.

No comments:

Post a Comment