Sunday, October 8, 2017

Spooky pre-view


Det är mörkt, det regnar och är ett riktigt ”ruskväder”. Nästan lite spöklikt och inte bättre blev det att titta på Good Witch där de 2 första avsnitten i säsong 3 handlade om häxor, Halloween och magi – fast på ett gulligt sätt. Gillar verkligen den serien 😊
It's dark, it's raining and is a real "bad weather". Almost a little spooky and it was accentuated by watching the Good Witch where the first 2 episodes in season 3 was about a witches, Halloween and magic – but in a cute and good way. I really like that series 😊
Hur som så tänkte jag att det passar ju utmärkt in på det jag håller på med och därför tänkte jag ge er en liten pre-view.
Anyway I figured it fits great into what I am working on and so I thought I'd give you a little pre-view.
Hur denna blomkålsliknande svamp passar in vet jag inte men lite spooky är den, eller hur?
How this cauliflower like fungus fits into, I don't know but a little spooky, right?
Jag tror att jag är lite påverkad av allt detta spökeri för nog ser lagningen på en pelare väldigt spöklik ut?
I think I'm a little affected by all this spooky, because I think the mending on this pillar looks very spooky?

INFORMATION:
Designs and letters are made in Stitch Artist 3 from Embrilliance
Felt of various thickness 

No comments:

Post a Comment