Friday, November 10, 2017

More Scandinavian Christmas designs

Jag gillade verkligen de juletiketter jag sydde från kollektionen SCANDINAVIAN CHRISTMAS TAG.  Eftersom de broderierna placerade i etiketter så finns de även som ”SINGLES” I DENNA KOLLEKTION







I really liked the Christmas labels I sewn from THE COLLECTION SCANDINAVIAN CHRISTMAS TAGS.  There the embroideries are placed in labels, but they are also available as "SINGLES" IN THIS COLLECTION
Jag har återigen gjort ett julkort som faktiskt skulle kunna sättas upp som en mini-tavla på väggen. Här har jag valt en vacker krans med röda bär och satt samman på ett julkort som jag stygnsatt mallen till i Embrilliance Stitch Artist. Det är faktiskt väldigt enkelt och jag har skrivit ihop en tutorial som är uppdelad i två delar.
I have once again made a Christmas card that could actually be used as a mini wall hanging on the wall. Here I have chosen a beautiful wreath with red berries and put together on a Christmas card that I digitized the template for in Embrilliance Stitch Artist. It is actually very simple and I have written together a tutorial that is divided into two parts.
Återigen har jag inkorporerat den fantastiska Name drop funktionen i Embrilliance Stitch Artist som jag berättat om HÄR. Tänk vad bekvämt att ha samma mall och bara kunna ändra en text eller ett namn. Jag säger bara suveränt 😊
Again, I have incorporated the amazing Name drop function in Embrilliance Stitch Artist that I told you about HERE. Imagine how convenient to have the same template and just be able to change a text or a name. I just say sovereign 😊

Facts about designs/fabrics etc:
Designs  from Stickbaer.de – SCANDINAVIAN CHRISTMAS
Christmas card digitized in Embrilliance Stitch Artist
Font from Embrilliance Software

No comments:

Post a Comment